Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Звягель, Україна
м. Звягель, Україна
Телефони: +380 96 851 66 57
Пн-Пт: з 09:00 до 20:00
+380 96 851 66 57 Замовити дзвінок

Оплата і доставка в магазині Gold Swing

Ми доставляємо замовлення по всій території Україні та світу.

Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то ми доставимо замовлення протягом 3 днів, в залежності від віддаленості Вашого регіону. Якщо замовлений товар відсутній на складі, то максимальний термін доставки замовлення може скласти 1 тиждень. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом перших 3 днів. У разі, якщо частина товарів з Вашого замовлення через 3 дні не надійшла на склад, ми відправимо всі наявні товари, а потім за наш рахунок надішлемо Вам решту замовлення.

Способи оплати:
  • Розрахунок пакунком малюка;
  • Оплата при отриманні;
  • Онлайн-оплата карткою;
  • Оплата в терміналі;
  • Оплата на рухнок ФОП;

1. Загальні положення
Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар.
Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.

2. Оформлення замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення Клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлене Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде; відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
- Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, юридично є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок, колір і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.

Якщо ви придбали товар під замовлення, і під час або після виробництва товару ви відмовляєтесь від товару, оплата не повертається! ОБО'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР ПРИ ОГЛЯДІ НА ПОШТІ! Відповідальність за належну доставку несе перевізник!